Karawana forum
Kultura i jej okolice => Anime & Manga => Wątek zaczęty przez: Bandito w 01.01.2010, 17:12:52
-
Umieszczajcie tu wasze TOP listy anime, jak długie będą tylko od was zależy ;)
No 5: Higurashi no Naku Koro Ni
No 4: Death Note
No 3: Soul Eater
No 2: Code Geass
No 1: One Piece
-
O! To moje top składa się obecnie z jednej pozycji ;P (niestety brak czasu)
No. 1 - Higashi no Eden
-
1 Cowboy Bebop, 2 Ghost in the Shell, 3 Berserk, 4 Mononoke Hime, 5 School Rumble.
-
1. Cowboy Bebop
1. NGE
1. School Rumble
-
1. Code geass (obydwie serie)
2. Black Lagoon
3. Gurren Lagann
-
1. Cowboy Bebop
2. Samurai Champloo
3. Golden Boy
4. Wszystko od Ghibli
-
1. Skip betat!
1. Death Note
1. Juuni Kokki
3. Fullmetal Alchemist (2 wersje)
4. Samurai Champloo
5. Spice and Wolf
6. Detroit Metal City (całkiem inne od tego co oglądam)
Pokusiłam się o dodanie jednego tytułu. Właśnie skończyłam oglądać Skip beat!- dość oryginalne :)
-
1. One Piece
2. Love Hina (ten opening <3)
3. FMA
4. GTO
5. Obie serie z Tsubasą
Tyle z tych zachwycających :)
-
1. Cowboy Bebop
2. produkcje GHIBLI
3. NGE
4. jeszcze kilka innych :)
-
1. Bezapelacyjnie mój lifechanger- One Piece
2. Fullmetal Alchemist (seria 1, Brotherhood za mało oglądałem)
3. Trigun
3. Samurai Champloo
5. Afro Samurai
-
1. Higurashi no Naku Koro Ni
2. Death Note
3. Mononoke
4. Colourful xD
-
ciężko zdecydować... ale takie top 10 to chyba:
1. Bleach - jedyny tasiemiec jaki oglądam.
2. Gits:SAC 1 (dwojki nie widziałem)
3. Melancholy of Haruhi Suzumiya
4. Death Note
5. Code Geass
6. Trinity Blood
7. Samurai Champloo
8. Claymore
9. Ef - a tale of memories
10.Tokyo Majin Gakuen Kenpucho
Co do pełnometrażówek to póki co Mononoke i Spirited Away wygrywają. No i Gits ofc.
-
1.Higurashi
2.Death note
3.Code Geass
4.Fullmetal Alchemist
5.One piece
-
Raczej nie oglądam bo mało jest w moim klimacie, ale top wyglądałby tak:
1. Yu-Gi-Oh!
2. Soul Eater
3. Yu-Gi-Oh!
4. Yu-Gi-Oh!
5. Yu-Gi-Oh!
I tak mógłbym dłuuugo, długo. ^^ YGO jest po prostu genialne. A wersje GX i 5D's (głupuia nazwa :/) oryginałowi do pięt nie dorasta. Niestety...
Oprócz tego jest jeden wyjątek, jeśli chodzi o dubbing (i dlatego go zapamiętałem ^^). A mianowicie Shaman King. W każdym anime jesat tak: Japoński dubbing - rewelka, Polski - tragedia. A tu jest troszke inaczej: Jap - Traaaaaaagediaaaaa! Masakraaa! Nie bijcie! Nie zmuszajcie mnie do słuchania tegooo!, Polski - ujdzie. ^^ I mówię serio - porównajcie sobie (kreskowki.fani.pl) i samo ceńcie. A samo anime, pomimo lekkiej dziecinności jest całkiem, całkiem jak dla mnie. ;)
-
1. One Piece
2. Welcome to the NHK
3. Clannad ~after story~
4. School Days
5. Suzumiya Haruhi no Yuuutsu
Moje TOP 5 z MAL :P
-
1. Major
2. TOUCH!
3. Great Teacher Onizuka
4. One Outs
5. Cross Game
6. Ookiku Furikabutte
7. Shin Chan
8. Dragon Ball
9. Kaiketsu Zorro
10. Gigi
-
Z anime skończyłem już jakiś czas temu, ale najbardziej podobało mi się:
1. One Piece (mangę czytam do tej pory, zwłaszcza że ostatnie wydarzenia wyniosły serię na nowy poziom.
2. Fullmetal Alchemist
3. Claymore
4. Great Teacher Onizuka
5. Dragon Ball (głównie pierwsza seria)
-
Co prawda ostatnio rzadko kiedy coś oglądam, ale z tych co już zaliczyłam, to najbardziej mi się podobały:
1. Tengen Toppa Gurren Lagann - nie lubię mechów. Mogłabym się nawet skusić o stwierdzenie, że wręcz NIENAWIDZĘ mechów. Ale są takie nieliczne przypadki, kiedy mi one w ogóle nie przeszkadzają, ba, nawet czekam aż się tylko pojawią. Zresztą, to anime jest tak EPICKIE, że tego się nie da opisać... to po prostu trzeba zobaczyć. (http://s236.photobucket.com/albums/ff286/nfforums/NF%20smilies/gar2fy5.gif)
2. Soul Eater - seria, której motywem przewodnim jest szaleństwo. Mnie to wystarczy :P
3. FullMetal Alchemist: Brotherhood - anime na podstawie mojej ulubionej mangi, od której w sumie się zaczęła moja cała przygoda z M&A... sentyment ;d
-
1 FMA: Brotherhood
2 Great Teacher Onizuka
3 Trigun
4 Evangelion
5 Cowboy Bebop
7 Hellsing OVA
8 Final Fantasy: Last Order
9 Shaman King
10 Chobits